התארגנות לקראת הקמת מאגד λ למדה – Low Power Learning at Edge Devices

התארגנות לקראת הקמת מאגד λ למדה – Low Power Learning at Edge Devices

 

כיום קיים קושי ביישום אלגוריתמים המשמשים להפקת תובנות, בהתקנים ובחיישנים עצמם. המענה לפתרון זה הינו התקנת שרתי ענן (שרתים מרוחקים).

בעקבות אתגר זה מוצע להקים את מאגד “למדה λ”. למעשה מאגד “למדה λ” יענה על גישור הפערים הקיימים כיום באמצעות פיתוח תשתיות יעילות (Firmware /Embedded Software) למימוש ארכיטקטוני מתקדם, אלגוריתמי הפקת תובנות ושיפור ביצועים בהתקני קצה, באמצעות  שימוש במעבדים דלי הספק למגוון של תרחישי שימוש אפשריים – NLP, Signal Processing ועוד.

 

מטרת המאגד

מטרת מאגד זה הינו פיתוח מו”פ טכנולוגי חדשני היאפשר יתרון מסחרי משמעותי לתעשייה הישראלית בתחום יישום והפקת תובנות בחיישנים והתקני קצה.

המאגד יתמקד בפיתוח ומסחור של תשתית גנרית לתרחישי שימוש שונים של עיבוד אות (אקוסטי, חשמלי, אלקטרומגנטי) ותרחישי NLP. המאגד לא יתמקד בתחום עיבוד תמונה או וידאו. מטרת המאגד להביא למימוש מהיר של תשתית זו לכדי יכולות מסחריות.

 

על מסלול מאגדי מגנ”ט 

תכנית זו היא חלק ממסלול מאגדי מגנ”ט – מסלול הנמצא תחת סיוע של רשות החדשנות שמטרתו לענות על הצורך פיתוח טכנולוגיות חדשניות, עידוד מחקר ופיתוח של הידע הטכנולוגי וזה על מנת לפתח את התעשייה הישראלית ולהקנות יתרון בשווקים בינלאומיים.

חלק ניכר ממסלול זה הוא שיתוף הפעולה והחיבור בין תאגידים תעשייתיים, חברות ומוסדות לביצוע מו”פ טכנולוגיות. הנחה זו מגיעה מתוך היכולת להשיג תוצאות ויכולות טובות יותר יחד, מאשר כל אחד בנפרד.

 

מדוע כדאי?

  • חשיפה לידע חדש: הזדמנות לחשיפת ידע חדש תוך שיתוף פעולה בין החברות.
  • פטור מתמלוגים: חלק מהטבות המסלול הינו פטור מתשלום החזר תמלוגים בגין כספי המענק המועברים להן.
  • קרקע בטוחה לפיתוח: בעקבות תמיכה כספית ארוכת טווח, פטור מתמלוגים, אספקת ציוד ויצירת שיתופי פעולה – משמשים קרקע בטוחה לפיתוח טכנולוגיות מו”פ חדשניות ופורצות דרך למשק הישראלי.

 

קריטריונים להערכת בקשה:

  • הגדלת ויצירת מקומות עבודה בתחום המדעי והטכנולוגי.
  • הגדלת התועלת הכלכלית למשק בעקבות מחקר ופיתוח.
  • פיתוח טכנולוגי ומדעי עתיר ידע.
  • קידום, פיתוח ועידוד החדשנות הטכנולוגית בישראל ובפרט בנגב ובגליל.
  • שיפור מאזן התשלומים של המדינה על ידי ייצור וייצוא של מוצרים עתירי מדע שיפותחו בה.

 

    חברות ותאגידים - לבדיקה ללא עלות של המענק המתאים לכם, מלאו את הפרטים הבאים:

    התחל שיחה
    צריך עזרה
    שלום
    אפשר לעזור לך?