תכנית “כסף חכם” – סיוע תקציבי לשיווק לחו”ל

סיוע משרד הכלכלה עד ל- 500 אלפים ₪ (לשווקים סין, הודו ויפן עד ל- 750 אלפי ₪), במימון של ההוצאות השיווקיות וליווי מקצועי לכניסה לשוק יעד חדש או הגדלת מכירות לשוק יעד קיים.

 

בשנת 2019 אושרו 81 בקשות בסכום ממוצע של 460,881 ₪ ובשנת 2020 אושרו 122 בקשות בסכום ממוצע של 453,682 ₪! 


ההוצאות המוכרות:

  • שכר למנהל המשרד/למנהל השיווק בשוק היעד.
  • יועצים מקצועיים.
  • שכירת משרדים ומרכזי הפצה
  • איסוף מידע.
  • עיצוב אריזות, קטלוגים, סרטי פרסום.
  • אתר אינטרנט מכוון לשוק היעד.
  • שיווק דיגיטלי (SEO, webinar, קמפיינים, פרסום ממומן, קידום ברשתות חברתיות וכו’).
  • השתתפות בתערוכות, ירידים וכנסים.
  • הצגת המוצרים/השירותים, כולל הקמת מתקן הדגמה מסחרי.
  • תקינה, ביטוח ועלויות משפטיות.
  • טיסות ולינה.

להלן כמה נקודות המסכמות את התוכנית בקצרה:

במסגרת התכנית, ניתן לקבל השתתפות במימון של הוצאות שיווקיות בשיעור של 33%-50%, ובסכום כולל של עד 500 אלף שקלים למשך שנתיים.

עבור ייצוא לשווקים מועדפים: הודו, סין ויפן, יהיה ניתן לקבל סיוע בהוצאות השיווקיות בסכום כולל של עד 750 אלף שקלים ולמשך שלוש שנים.

  • תמיכה בשיעור 33% לחברות הנוקטות מהלך שיווקי חדש בשוק בו כבר פועלות
  • תמיכה בשיעור של 40% לחברות הפונות לשוק חדש בשווקי ארה”ב, קנדה, מדינות החברות באיחוד האירופי, בריטניה, שוויץ, נורבגיה, איסלנד וליכטנשטיין
  • תמיכה בשיעור של 50% לחברות הפונות לשוק חדש שאינו כלול ברשימה לעיל
  • תמיכה בשיעור של 75% לחברות המשתייכות לאוכלוסיית המיעוטים כהגדרתן בהוראת המנכ”ל

בנוסף:

  • חברה שהשתתפותה תאושר, מקבלת ליווי מקצועי של איש שיווק של מנהל סחר חוץ במהלך תקופת הסיוע בהיקף של שעתיים בחודש.
  • מקבלי הסיוע יחויבו בתשלום תמלוגים במידה ויגדילו את המכירות בשווקי היעד.
  • עסקים הממוקמים בירושלים, אילת, יישובים סמוכים לגבול ועסקים בניהול ובעלות נשית – יקבלו תוספת ניקוד.


התנאים לקבלת הסיוע במצטבר

  • תאגיד שהתאגד בישראל. יינתן סיוע לתאגיד ללא כוונת רווח ובלבד שהסיוע ניתן לפעילותו העסקית – כלכלית.
  • תאגיד המשווק לראשונה לשוק יעד חדש מוצר או שירות או מוצר ושירות. לחילופין, תאגיד המשווק לשוק יעד קיים מוצר או שירות חדשים. שיווק לראשונה ייחשב גם מהלך שיווקי חדש שמטרתו להגדיל את המכירות לשוק היעד.
  • לפחות 35% מתשומות העסק מבוצעות בישראל (לתשומת ליבכם, מדובר בתנאי סף חדש!)
  • היקף היצוא השנתי הישיר ומחזור המכירות של העסק בכל אחת משתי השנים הקלנדריות הקודמות למועד הגשת הבקשה, לפי אחת מהחלופות הבאות:
    • היקף ייצוא השנתי הישיר הינו לפחות 1,000,000 ש”ח ובלבד שהיקף המכירות אינו גבוה מ- 200,000,000 ₪.​
    • לחברות עם היקף מכירות מעל ל- 10 מיליון ש”ח, היקף הייצוא הנדרש בכל שנה הינו בין 400-1,000 אלפי ש”ח.
    • עסק אשר ברשותו כתב אישור תקף במסלול המענקים מכח החוק לעידוד השקעות הון.
    • לחברות ממגזר המיעוטים, היקף היצוא המינימלי הינו 200 אלף ש”ח, וללא הגבלה על מחזור המכירות.

 

ניצול תקציב התכנית יחולק על בסיס כל הקודם זוכה – מהרו והגישו!

 

לבדיקה ללא עלות של המענק המתאים לכם, מלאו את הפרטים הבאים:

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

התחל שיחה
צריך עזרה
שלום
אפשר לעזור לך?